Известие

Collapse
No announcement yet.

Неоткриваем проблем (волана ми връща, бие)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неоткриваем проблем (волана ми връща, бие)

    Та значи всичко започна преди около два месеца,на неравен асфалт с наклон имах чувството,че
    колата си завива сама по посока на наклона на асфалта т.е. движи се направо но на волана
    усещам някакъв луфт като на разхлабена рейка
    -казаха ми,че сам със ниско профилни гуми(225 45 17) и за това така-да ама не?
    Монтирам си аз 15'те(205 60) като,че проблема изчезна.
    Весел и доволен карам си аз и пак почнах да го усещам,този път го усещам даже на идеален път,
    всъщност когато завъртя волана лекичко да изпреваря-волана ми бие все едно имам крива гума
    само,че го прави когато завъртам и задържам а когато го изправя всичко е 6
    и се почна по-майстори(т.е. при майстора)проверка на карета гуми джанти насачи нищо
    вече го усещам повече майстора ми няма меко казано диагноза.
    Снащи късно вечерта ми се ноложи да патувам
    направи ми впечатление,че като че нещо стържи на желязо
    пак при майстора и от ново нищо,скороста с която карам когато се усеща е относителна започва
    някаде след 30/40 и така на горе,има случаи в които при ускорение не се усеща.
    Тези дни мисля да сменя майстора и да ида при друг но предида го сменя
    реших да споделя и тук,верно то повече ще е като да гледаш на бобец но знаели се
    питасе патило а не мерило.
    Благодарско предварително и поздрави.
    Last edited by barash; d.m.y г., 22:35. Основание: поправка
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

  • #2
    Залагам на амортисьори, празен ход. Гумите също са от значение.

    Comment


    • #3
      Според мен са гумите.

      Comment


      • #4
        И аз мисля че може да е някой амортисьор или и двата. Като са изпуснали така носи на ляво - на дясно

        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

        Comment


        • #5
          Предполагам че майстора е пробвал, но хвани гумата с 2 ръце хоризонтално, с лявата дърпаш, с дясната натискаш, и някой държи волана неподвижен. Повтаряш движението няколко пъти с колкото е възможно повече сила. Идеята е да провериш дали има някакъв луфт в носачите, рейката, накрайниците.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            [QUOTE=Доко;647792]Залагам на амортисьори, празен ход. Гумите също са от значение.[/QUOTE
            Няма омаслявания по амортисьорите.

            Първоначално публикувано от khadziev Покажи съобщение
            Според мен са гумите.
            Гумите са проверени,6 са.

            Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
            И аз мисля че може да е някой амортисьор или и двата. Като са изпуснали така носи на ляво - на дясно
            Колега тя колата си варви на право само имам чувството,че си завива все едно има луфт,празен ход на кормилната уредба.

            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Предполагам че майстора е пробвал, но хвани гумата с 2 ръце хоризонтално, с лявата дърпаш, с дясната натискаш, и някой държи волана неподвижен. Повтаряш движението няколко пъти с колкото е възможно повече сила. Идеята е да провериш дали има някакъв луфт в носачите, рейката, накрайниците.
            Майстора го прави това упражнение,така се разбра ,че горните носачи са здали,смениха ги другите неща са добре без луфтове уж.
            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

            Comment


            • #7


              сега като слагах зимните гуми ми сложиха баланса на такова място че при леко помръдване и в двете посоки стържеше и ми бие на волана нещо подобно като при теб,оказа се че баланса при отклонение на гумите в ляво/дясно опира до спирачния маркуч,въпреки че при теб се получава и при двата чифта гуми...
              Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
              Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
              Alfa Romeo GT 1.8 TS
              Yamaha R6

              Comment


              • #8
                Ще проверя все пак но ме съмнява,сменям си гумите вече 2 години и нещо,проблема се появи преди 2 месеца?
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • #9
                  Аз мисля така.Курмилния прът има каренце погледниго,всъщевременно върти волана от пълен ляв десен.Това се намира при педалите.
                  Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                  Comment


                  • #10
                    колега ако имаш път към пловдив пиши веднага ште решим проблема просто трябва да се погледне колата така не може да се каже от какво е проблема докато не се види
                    147 1.8 twin spark

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                      Няма омаслявания по амортисьорите.

                      Гумите са проверени,6 са.
                      Това, че няма омаслявания не значи, че амортисьора работи адекватно. Обикновено първия симптом при празен (мъртъв) ход е точно това което си описал. При ниска скорост и неравности волана увлича в ляво или на дясно. Писах, че и гумите са важни защото ако са стари и твърди този симптом се проявява, но по-неусезаемо. Ако не са сменяни амортисьри и всичко по ходавата част е наред не се съмнявай, че са те. Има стендове, провери в какво състояние са.

                      Comment


                      • #12
                        Шарнирите на кормилната рейка и луфтове на вътрешните накрайници на рейката гледа ли.....ама като хората да гледа.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Ми в понеделник ще ходя при друг майстор,ще проверим всичко на ново,това за шарнири и накрайници на рейката му подхвърлих и аз обаче не се сагласи,явно ги е проверил.
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #14
                            От полза ще ти бъде да направиш и един стенд на преден и заден мост.
                            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                            Comment


                            • #15
                              Както сам си писал в началото, проблема едва ли ще се открие тук, но има някой идеи които не са лоши. Както и да е, отиди да ти прегледат цялото окачване, преден, заден мост, ама всичко от-до, за да си сигурен и спокоен че всичко е наред. Преди време имах един подобен(силно казано) проблем, та в завой колата се чудеше накъде да хване, ляво-дясно на където и скимне. Та злосторника се оказа втулка на задна напречна щанга, вярно че това е на задния мост, но както казах малко по-горе, провери всичко за да си спокоен и да си караш нормално.
                              И не забравяй да напишеш от къде е бил проблема...
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X